Kontynuuj Podsumowanie używając swojego konta
Kontynuuj Podsumowanie jako nowy klient
Stworzenie konta ma wiele korzyści:
Jeżeli produkt nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go po prostu zwrócić. Poinformuj nas w ciągu 15 dni o chęci zwrotu zamówienia. Nie musisz podawać żadnego powodu (choć bylibyśmy wdzięczni, gdybyś to zrobił). Po poinformowaniu nas o chęci zwrotu zamówienia, masz na to kolejne 15 dni.
4 najważniejsze punkty zwrotu:*
* Chcemy, aby proces zwrotu był prosty, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie listę najważniejszych punktów. Jeśli chcesz poznać wszystkie swoje prawa i obowiązki prawne, znajdziesz je tutaj: Warunki i wykluczenia.
Po otrzymaniu zwrotu zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 5 dni roboczych. Zwrotu pieniędzy dokonujemy zawsze na tę samą metodę płatności, którą dokonano zamówienia. Jeśli zapłaciłeś bonem upominkowym, otrzymasz nowy bon upominkowy o tej samej wartości. Jeśli wybrałeś specjalną opcję dostawy, np. dostawę ekspresową, nie będziemy zwracać kosztów tej usługi.
Aby ułatwić Ci dokonanie zwrotu, prosimy o zapoznanie się z poniższą instrukcją dotyczącą pakowania.
Chcielibyśmy umieścić zwrócony przez Ciebie produkt z powrotem na naszej stronie internetowej. Dlatego prosimy o odesłanie go do nas w oryginalnym stanie. Pomoże nam to zagwarantować, że kolejny klient również będzie miał udane zakupy!
Zdecydowaliśmy się nie dokonywać wymian. Uważamy, że procedura wymiany jest często procesem niepotrzebnie uciążliwym zarówno dla Ciebie jako klienta, jak i dla nas.
Czy chcesz inny rozmiar lub produkt? Następnie odeślij stary produkt i złóż nowe zamówienie za pośrednictwem naszej strony internetowej. Pozostała kwota zwrotu zostanie zwrócona po otrzymaniu przesyłki. W ten sposób błyskawicznie otrzymasz pożądany produkt i nie będziesz musiał czekać, aż dokonamy wymiany towaru, co pozwoli uniknąć pomyłek i rozczarowań.
Zwrot bezpłatny : Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Włochy, Luksemburg, Holandia, Polska, Rumunia, Hiszpania i Szwecja. Możesz ubiegać się o bezpłatną etykietę zwrotną Tutaj.
Zwrot na własny koszt: Wszystkie pozostałe kraje. Szacujemy, że w obrębie UE koszty te wynoszą od 7 do 20 euro w przypadku małych paczek oraz od 15 do 40 euro w przypadku nart i desek snowboardowych.
Bezpłatnych zwrotów można dokonywać z Austrii, Belgii, Czechy, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Włoch, Luksemburga, Holandii, Polska, Rumunia, Hiszpanii i Szwecji. Zarejestruj swój zwrot za pomocą poniższego przycisku, a otrzymasz od nas bezpłatną etykietę zwrotną DPD/UPS (w przypadku dużych paczek zwrot zostanie zrealizowany za pośrednictwem UPS). Użyj oryginalnego pudełka tekturowego, które od nas otrzymałeś i usuń wszystkie oryginalne naklejki wysyłkowe. Podaj nam numer swojego zamówienia, abyśmy wiedzieli, że jest ono Twoje. Naklej etykietę zwrotną na pudełku i zanieś przesyłkę do najbliższego punktu odbioru ( Lokalizator DPD Parcelshop / Lokalizator punktów odbioru UPS ). Nie ma w pobliżu żadnego punktu odbioru? Skontaktuj się z nami, a postaramy się znaleźć inne rozwiązanie. Nie wysyłaj przesyłki za pośrednictwem zwykłej poczty bez naszej etykiety zwrotnej, w takim przypadku nie zwrócimy Ci kosztów przesyłki zwrotnej.
Jeśli jesteś w kraju, w którym zwrot jest płatny, wyślij produkt w odpowiednim opakowaniu na adres:
Snowcountry
Astronaut 10
3824 MJ Amersfoort
Holandia
Zwrot towaru odbywa się na koszt i odpowiedzialność kupującego. W związku z tym zalecamy wybranie przesyłki ubezpieczonej i z możliwością śledzenia oraz zachowanie dowodu nadania w bezpiecznym miejscu. Nie zapomnij dołączyć numeru zamówienia do zwrotu.
Oddaj do naszego magazynu,
Produkt może zostać również dostarczony do nas osobiście. Następnie przetworzymy zwrot zgodnie ze standardową procedurą.
Okres karencji:
Skorzystaj z prawa odstąpienia od umowy
Wykluczenia
Produkty i usługi, których nie można zwrócić w ramach prawa odstąpienia od umowy:
Formularz zwrotu
Zwrot można złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularza kontaktowego lub telefonicznie, ale można również skorzystać z standardowy formularz zwrotu . Formularz ten nie jest obowiązkowy i nawet bez jego wypełnienia przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy.
Jeśli użyłeś naszej etykiety zwrotnej, możesz śledzić przesyłkę za pomocą kodu śledzenia. Zwrot towaru następuje średnio w ciągu 3 dni roboczych. Następnie zwrot jest przetwarzany przez 1-3 dni roboczych. Po przetworzeniu zwrotu i uznaniu rachunku otrzymasz od nas wiadomość e-mail.