Obsługa klienta
< Obsługa klientaZwroty
-
Zwroty w krótkim czasie
Jeżeli produkt nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go po prostu zwrócić. Poinformuj nas w ciągu 15 dni o chęci zwrotu zamówienia. Nie musisz podawać żadnego powodu (choć bylibyśmy wdzięczni, gdybyś to zrobił). Po poinformowaniu nas o chęci zwrotu zamówienia, masz na to kolejne 15 dni.
4 najważniejsze punkty zwrotu:*
- Możliwość bezpłatnego zwrotu w ciągu 15 dni w następujących krajach: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Włochy, Luksemburg, Holandia, Polska, Rumunia, Hiszpania i Szwecja. Poproś o etykietę zwrotną, klikając poniższy przycisk. Zwrot z innych krajów odbywa się na własny koszt na nasz adres w Holandii.
- Zwrócimy Ci pełną kwotę zakupu, wliczając w to standardowe koszty wysyłki (na terenie UE, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii i Norwegii), w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zwrotu, pod warunkiem, że produkt będzie w oryginalnym stanie.
- Chcesz wymienić na inny przedmiot? Zwróć nam swój produkt i zamów nowy na naszej stronie internetowej.
- Produkty wykonywane na zamówienie, takie jak narty, w których wiązania zostały nawiercone według Państwa specyfikacji, nie podlegają zwrotowi.
* Chcemy, aby proces zwrotu był prosty, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie listę najważniejszych punktów. Jeśli chcesz poznać wszystkie swoje prawa i obowiązki prawne, znajdziesz je tutaj: Warunki i wykluczenia. -
Zwrot kosztów
Po otrzymaniu zwrotu zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 5 dni roboczych. Zwrotu pieniędzy dokonujemy zawsze na tę samą metodę płatności, którą dokonano zamówienia. Jeśli zapłaciłeś bonem upominkowym, otrzymasz nowy bon upominkowy o tej samej wartości. Jeśli wybrałeś specjalną opcję dostawy, np. dostawę ekspresową, nie będziemy zwracać kosztów tej usługi.
-
Instrukcje dotyczące opakowania zwrotnego
Aby ułatwić Ci dokonanie zwrotu, prosimy o zapoznanie się z poniższą instrukcją dotyczącą pakowania.
- Dołącz wszystkie akcesoria, w tym wszelkie bezpłatne produkty.
- Poinformuj nas, od kogo jest dokonywany zwrot, dołączając do pudełka dowód zwrotu, kopię faktury lub notatkę z informacjami o zamówieniu.
- Jeśli produkt ma etykiety, nie odcinaj ich.
- Zwróć produkt(y) w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu.
- Zawsze używaj pudełka wysyłkowego, najlepiej takiego, w którym otrzymałeś od nas przesyłkę.
- Nie pisz, nie naklejaj naklejek ani niepotrzebnej taśmy na oryginalne pudełko/opakowanie. Naklej etykietę zwrotną na opakowanie wysyłkowe.
- Jeśli ponownie używasz naszego pudełka wysyłkowego, pamiętaj o usunięciu starych etykiet wysyłkowych.
- Przygotuj odpowiednią ilość materiału wypełniającego, aby produkty nie uległy uszkodzeniu podczas transportu.
Chcielibyśmy umieścić zwrócony przez Ciebie produkt z powrotem na naszej stronie internetowej. Dlatego prosimy o odesłanie go do nas w oryginalnym stanie. Pomoże nam to zagwarantować, że kolejny klient również będzie miał udane zakupy!
-
Wymiana
Zdecydowaliśmy się nie dokonywać wymian. Uważamy, że procedura wymiany jest często procesem niepotrzebnie uciążliwym zarówno dla Ciebie jako klienta, jak i dla nas.
Czy chcesz inny rozmiar lub produkt? Następnie odeślij stary produkt i złóż nowe zamówienie za pośrednictwem naszej strony internetowej. Pozostała kwota zwrotu zostanie zwrócona po otrzymaniu przesyłki. W ten sposób błyskawicznie otrzymasz pożądany produkt i nie będziesz musiał czekać, aż dokonamy wymiany towaru, co pozwoli uniknąć pomyłek i rozczarowań.
-
Koszty zwrotu
Zwrot bezpłatny : Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Włochy, Luksemburg, Holandia, Polska, Rumunia, Hiszpania i Szwecja. Możesz ubiegać się o bezpłatną etykietę zwrotną Tutaj.
Zwrot na własny koszt: Wszystkie pozostałe kraje. Szacujemy, że w obrębie UE koszty te wynoszą od 7 do 20 euro w przypadku małych paczek oraz od 15 do 40 euro w przypadku nart i desek snowboardowych.ZWROTY SPOZA UE:
- Jeżeli wracasz spoza UE, nie będziemy mogli dokonać zwrotu kosztów importu i cła, które zostały już poniesione. W niektórych przypadkach możesz ubiegać się o zwrot tych kosztów od urzędu celnego. Poinformuj swój urząd celny o tym, w jaki sposób możesz się do tego kwalifikować.
- Zwrot odbywa się na koszt własny.
- Zawsze dołączaj Formularz eksportowy CN22 lub CN23 na zewnątrz pudełka.
- Zawsze informuj przewoźnika, że jest to przesyłka zwrotna. Poinformuj swojego przewoźnika, jak to zrobić.
- Zawsze podawaj na fakturze/paczce informację: PRZESYŁKA ZWROTNA DLA ZAMÓWIENIA E-COMMERCE Z UPS/DHL +[ oryginalny numer przesyłki UPS/DHL, pod którym otrzymałeś przesyłkę ].
- Na przesyłce zawsze umieszczaj informację: „Kod celny 604, Towar zwrotny – całkowite zwolnienie”.
- Dołącz kopię oryginalnej faktury Snowcountry. Przekreśl wszystkie pozycje, których nie zwracasz.
- Przesyłki, za które musimy zapłacić koszty importu, zostaną odrzucone lub wystawione na Twoją fakturę.
-
Odesłanie
Zwroty z...
Bezpłatnych zwrotów można dokonywać z Austrii, Belgii, Czechy, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Włoch, Luksemburga, Holandii, Polska, Rumunia, Hiszpanii i Szwecji. Zarejestruj swój zwrot za pomocą poniższego przycisku, a otrzymasz od nas bezpłatną etykietę zwrotną DPD/UPS (w przypadku dużych paczek zwrot zostanie zrealizowany za pośrednictwem UPS). Użyj oryginalnego pudełka tekturowego, które od nas otrzymałeś i usuń wszystkie oryginalne naklejki wysyłkowe. Podaj nam numer swojego zamówienia, abyśmy wiedzieli, że jest ono Twoje. Naklej etykietę zwrotną na pudełku i zanieś przesyłkę do najbliższego punktu odbioru ( Lokalizator DPD Parcelshop / Lokalizator punktów odbioru UPS ). Nie ma w pobliżu żadnego punktu odbioru? Skontaktuj się z nami, a postaramy się znaleźć inne rozwiązanie. Nie wysyłaj przesyłki za pośrednictwem zwykłej poczty bez naszej etykiety zwrotnej, w takim przypadku nie zwrócimy Ci kosztów przesyłki zwrotnej.
Zwrot z Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Norwegii i wszystkich innych krajów
Jeśli jesteś w kraju, w którym zwrot jest płatny, wyślij produkt w odpowiednim opakowaniu na adres:
Snowcountry
Astronaut 10
3824 MJ Amersfoort
HolandiaZwrot towaru odbywa się na koszt i odpowiedzialność kupującego. W związku z tym zalecamy wybranie przesyłki ubezpieczonej i z możliwością śledzenia oraz zachowanie dowodu nadania w bezpiecznym miejscu. Nie zapomnij dołączyć numeru zamówienia do zwrotu.
POWRÓT Z POZA UE:
- Jeżeli wracasz spoza UE, nie będziemy mogli dokonać zwrotu kosztów importu i cła, które zostały już poniesione. W niektórych przypadkach możesz ubiegać się o zwrot tych kosztów od urzędu celnego. Poinformuj swój urząd celny o tym, w jaki sposób możesz się do tego kwalifikować.
- Zwrot odbywa się na koszt własny.
- Zawsze informuj przewoźnika, że jest to przesyłka zwrotna. Poinformuj swojego operatora, jak to zrobić.
- Zawsze dołączaj Formularz eksportowy CN22 lub CN23 na zewnątrz pudełka.
- Zawsze podawaj na fakturze/paczce informację: PRZESYŁKA ZWROTNA DLA ZAMÓWIENIA E-COMMERCE Z UPS/DHL +[ oryginalny numer przesyłki UPS/DHL, pod którym otrzymałeś przesyłkę ].
- Na przesyłce zawsze umieszczaj informację: „Kod celny 604, Towar zwrotny – całkowite zwolnienie”.
- Dołącz kopię oryginalnej faktury Snowcountry. Przekreśl wszystkie pozycje, których nie zwracasz.
- Przesyłki, za które musimy zapłacić koszty importu, zostaną odrzucone lub refakturowane na Ciebie.
Oddaj do naszego magazynu,
Produkt może zostać również dostarczony do nas osobiście. Następnie przetworzymy zwrot zgodnie ze standardową procedurą. -
Warunki dokonywania zwrotów i wykluczenia
Okres karencji:
- Masz 15 dni na ocenę produktu.
- Okres 15-dniowy na ewaluację rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu zamówienia.
- Jeżeli zamówienie zostało dostarczone w częściach, okres zwrotu rozpoczyna się po skompletowaniu zamówienia.
- Jeżeli 15. dzień przypada w weekend lub święto, termin ten ulega przedłużeniu do pierwszego dnia roboczego.
Skorzystaj z prawa odstąpienia od umowy- Jeżeli otrzymany produkt nie spełni Twoich oczekiwań, możesz w ciągu 15 dni powiadomić nas o chęci odstąpienia od umowy. Nie musisz podawać nam powodu, dla którego chcesz dokonać zwrotu (jednak będziemy wdzięczni, jeśli to zrobisz). Możesz to zrobić za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularza kontaktowego, telefonu lub skorzystać z formularza zwrotu.
- Po zaznaczeniu chęci zwrotu produktu, masz 15 dni na odesłanie go do nas.
- Produkt należy zwrócić w całości, w oryginalnym stanie i, o ile to możliwe, w oryginalnym opakowaniu. Jeśli na produkcie znajdują się etykiety, nie odcinaj ich.
- Aby dokonać zwrotu zamówienia, produkt może zostać poddany takiej samej ocenie, jaką można uzyskać w sklepie. Nie wolno używać ani uszkadzać produktu w sposób wykraczający poza konieczny do jego oceny. W takim przypadku możemy odjąć powstałą w wyniku tego utratę wartości od kwoty zwrotu lub obciążyć Cię opłatą.
Wykluczenia
Produkty i usługi, których nie można zwrócić w ramach prawa odstąpienia od umowy:- Przedmioty dostosowane do Twoich wymagań. W szczególności narty, do których zamontowaliśmy wiązania narciarskie dostosowane do Twoich wymagań dotyczących rozmiaru; foki skitourowe, które przycięliśmy do Twoich nart; narty, do których zamontowaliśmy wkładki Quiver Killer zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wyłączenie to nie dotyczy nart demonstracyjnych z wiązaniami niestandardowymi oraz nart z wiązaniami szynowymi.
- Bony upominkowe w formie cyfrowej i fizycznej.
- Usługi dodatkowe takie jak ekspresowa dostawa i montaż wiązań.
- Produkty higieniczne lub produkty stwarzające zagrożenie dla zdrowia, których plomba została naruszona.
- Produkty o ograniczonym terminie przydatności.
- Klienci biznesowi składający zamówienia na podstawie wyceny.
Formularz zwrotu
Zwrot można złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularza kontaktowego lub telefonicznie, ale można również skorzystać z standardowy formularz zwrotu . Formularz ten nie jest obowiązkowy i nawet bez jego wypełnienia przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy. -
Status zwrotu
Jeśli użyłeś naszej etykiety zwrotnej, możesz śledzić przesyłkę za pomocą kodu śledzenia. Zwrot towaru następuje średnio w ciągu 3 dni roboczych. Następnie zwrot jest przetwarzany przez 1-3 dni roboczych. Po przetworzeniu zwrotu i uznaniu rachunku otrzymasz od nas wiadomość e-mail.