Obsługa klienta
< Obsługa klientaWysyłka i dostawa
-
Czas dostawy
Ze względu na zwiększoną liczbę zamówień dostarczenie Twojego zamówienia może zająć nam więcej czasu. Opóźnienia w dostawie mogą wynosić do 2 dni roboczych . Niestety, nie możemy zagwarantować daty doręczenia przesyłek ekspresowych.
W okresie Black Friday i Cyber Monday możemy potrzebować więcej czasu na wysłanie Twojego zamówienia ze względu na dużą liczbę zamówień. Opóźnienie wysyłki może wynieść do 3 dni roboczych. Należy liczyć się z kilkudniowym opóźnieniem zwłaszcza w przypadku nart wymagających montażu. Firmy kurierskie mogą potrzebować kilku dodatkowych dni na dostarczenie zamówienia w tym wzmożonym okresie. Niestety, nie możemy zagwarantować daty doręczenia przesyłek ekspresowych. Liczymy na wyrozumiałość.
Dostawa w okresie świątecznym: Wysyłamy zamówienia zgodnie z naszym regularnym harmonogramem wysyłek. Jednak w grudniu usługi dostawcze są wyjątkowo obciążone, a Twoje zamówienie może zostać dostarczone z opóźnieniem wynoszącym 1–3 dni robocze w stosunku do standardowego czasu dostawy. W dni świąteczne nie realizujemy wysyłek ani dostaw (Boże Narodzenie i Nowy Rok).
Dostosowany termin składania zamówień:
Wigilia, wtorek, 24 grudnia: Zamówienie do godziny 14:00 dla wysyłki tego samego dnia
Sylwester, wtorek, 31 grudnia: Zamówienie do godziny 14:00 dla wysyłki tego samego dnia.Standardowy czas dostawy
Oferujemy wysyłkę w dowolne miejsce na świecie!
Zamówienia złożone przed godziną 16:00 CE(S)T w dni robocze są wysyłane tego samego dnia*Polska = 2 - 3 dni robocze
Inne kraje: Zobacz Poniżej znajduje się mapa UPS/DHL lub skorzystaj z niej Kalkulator UPS / Kalkulator DHL (wysyłka z: Amersfoort - 3824 - Holandia)* Jeśli złożysz zamówienie w dzień roboczy przed godziną 16:00 czasu środkowoeuropejskiego, zostanie ono wysłane tego samego dnia i dostarczone w ciągu 1–3 dni roboczych*. Jeśli zamówisz swoje narty łącznie z wiązaniami, które należy zamontować , przesyłka może potrwać 1–2 dodatkowe dni robocze. Spieszysz się? Skontaktuj się z nami!
* Czas dostawy zależy od kraju dostawy. W niektórych obszarach wiejskich i wioskach górskich dostawa może trwać dłużej niż kilka dni. Wszystkie podane terminy dostawy są szacunkowe i nie stanowią podstawy do roszczeń. Z naszego doświadczenia wynika, że w 95% przypadków przesyłka jest dostarczana zgodnie z podanym poniżej czasem dostawy. Zamówienia złożone w sobotę i niedzielę zostaną wysłane w poniedziałek.
Poniżej możesz zobaczyć zestawienie czasów dostawy na terenie Europy. W przypadku obszaru wiejskiego, takiego jak odległa wioska narciarska, może być konieczne dodanie 1–2 dni roboczych. Aby uzyskać dokładne wskazanie czasu dostawy, możesz skorzystać z Kalkulator UPS Lub Kalkulator DHL . Użyj jako adresu wysyłki: Amersfoort - 3824 - Holandia
-
Koszty wysyłki
Polska
Narty i deski snowboardowe do 170 cm: €14.95
Narty i deski snowboardowe > 170 cm: €19.95
Inne produkty: €9.95
Produkty poniżej 100 €: 14,95Koszty wysyłki będą zawsze widoczne podczas finalizacji zamówienia, przed jego złożeniem.
Zamówienia hurtowe
W przypadku złożenia większego zamówienia, które wymaga wysyłki w kilku pudełkach, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia kosztów wysyłki. W tym przypadku koszty dostawy podane na naszej stronie internetowej mają charakter orientacyjny i nie są ceną ostateczną.Aby zobaczyć szacunkowe koszty wysyłki do innych krajów, przejdź do kasy, gdzie znajdziesz dokładniejsze i bardziej aktualne zestawienie kosztów. Ostateczne koszty wysyłki dla wybranego kraju zostaną wyświetlone przed sfinalizowaniem zamówienia.
-
Opcje wysyłki
Wysyłamy przesyłki na cały świat, w większości przypadków za pośrednictwem UPS lub DHL. Aby odebrać przesyłkę wymagany jest podpis.
Metody wysyłki Dostawa Standardowy UPS Standardowa wysyłka za pośrednictwem UPS. Dostawa w ciągu 1–5 dni roboczych na terenie UE. Czas dostawy zależy od miejsca docelowego. UPS Express Oszczędzanie Dostawa następnego dnia roboczego, w ciągu dnia, do niemal wszystkich większych miast UE. Dostawa do USA w ciągu 1–3 dni roboczych. UPS Express Dostawa następnego dnia roboczego przed godziną 10:30 lub 12:00 do większości większych miast UE. Wybierz DHL Economy Standardowa wysyłka za pośrednictwem DHL. Dostawa w ciągu 1–5 dni roboczych do niemal wszystkich większych miast UE. Czas dostawy zależy od miejsca docelowego. DHL Express Dostawa w ciągu 1–2 dni roboczych do większości większych miast UE. Standardowa usługa DPD Standardowa przesyłka za pośrednictwem DPD. Dostawa w ciągu 2–5 dni roboczych na terenie UE. Czas dostawy zależy od miejsca docelowego. Standardowy PostNL Standardowa przesyłka za pośrednictwem PostNL Dostawa następnego dnia roboczego oraz w sobotę. Dostępne tylko w Holandii i Belgii. Dostawa do punktu odbioru Dostawa do punktu odbioru UPS, DHL, DPD lub PostNL. Możesz samodzielnie wybrać punkt odbioru. Terminy dostaw mają charakter orientacyjny i nie stanowią podstawy do roszczeń.
Dostawa do odległych obszarów, takich jak wyspy i ośrodki narciarskie, może wiązać się z dłuższym czasem dostawy.
Nie wysyłamy przesyłek na adresy skrzynek pocztowych ani na adresy Army Post Office (APO) i Fleet Post Office (FPO).
Dostępne metody wysyłki mogą się różnić w zależności od kraju i rodzaju produktu. -
Odbiór w sklepie
Zamówienie możesz również odebrać osobiście w naszym magazynie. Możesz to zaznaczyć podczas składania zamówienia (w polu „Komentarze”) lub skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Prosimy również o podanie daty odbioru. Możesz wybrać metodę dostawy: Bezpłatna dostawa do domu. Przy odbiorze osobistym niestety nie ma możliwości dokonania przymiarki ani skorzystania z doradztwa. Odbiór osobisty jest możliwy wyłącznie w godzinach otwarcia naszego biura obsługi klienta lub salonu wystawowego.
-
Śledź swoją przesyłkę
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z informacją o jego śledzeniu. W tym e-mailu otrzymasz kod śledzenia i link do firmy kurierskiej, dzięki czemu będziesz mógł śledzić przesyłkę.
-
Zmiana dostawy
Możemy zmienić dostawę, dopóki nie otrzymasz potwierdzenia wysyłki. Jeśli Twoje zamówienie jest już w drodze, nie możemy zmienić sposobu ani adresu dostawy. W wielu przypadkach możesz założyć konto u dostawcy i samodzielnie wskazać, że chcesz zmienić adres dostawy lub czas dostawy. Jeżeli to nie pomoże, skontaktuj się z firmą kurierską i poinformuj ją o zmianach:
UPS Customer service
https://www.ups.com/gb/en/help-center/contact.pagePostNL Customer service
https://www.postnl.nl/en/obsługa-klienta/ -
Dostawa na adres firmowy, hotelowy lub wakacyjny
Możemy wysłać przesyłkę na adres firmowy, hotelowy lub wakacyjny. Należy zwrócić uwagę na następujące kwestie:
- Jeśli zamówienie ma zostać dostarczone na adres inny niż adres zamieszkania, upewnij się, że recepcjonista lub Twój kolega wie o Twoim zamówieniu.
- Jeśli przesyłka ma zostać dostarczona na adres, pod który zamierzasz wyjechać w czasie urlopu, uwzględnij odpowiedni czas na ewentualne opóźnienia w dostawie. Jeśli przesyłka zostanie dostarczona po Twoim wyjeździe, będziesz musiał zorganizować jej przekazanie lub odesłać ją osobiście.
- Jeżeli przesyłka została przyjęta i potwierdzona podpisem recepcjonisty/konsjerża/pracownika pod wskazanym adresem, przesyłkę uznajemy za dostarczoną. Nie ponosimy odpowiedzialności za pomyślne doręczenie poczty wewnętrznej ani za wewnętrzną utratę przesyłki.
- W przypadku wysyłek poza UE w większości przypadków należy uiścić podatek VAT i opłaty importowe w momencie dostawy. Proszę o wcześniejsze uzgodnienie tego z osobą, która będzie odbierać przesyłkę.
-
Specjalne instrukcje dotyczące dostawy
Niestety, nie możemy udzielić żadnych specjalnych instrukcji kierowcy dostarczającemu przesyłkę. Nie ma zatem sensu wspominać o tego typu instrukcjach w polu komentarza. Jeśli przesyłka jest realizowana za pośrednictwem UPS, masz możliwość utworzenia konta UPS My Choice. Gdy tylko paczka trafi do procesu wysyłki UPS, możesz samodzielnie podać specjalne instrukcje za pośrednictwem swojego konta UPS. Nie gwarantujemy, że instrukcje te zostaną wykonane. W przypadku specjalnych instrukcji odpowiedzialność za przesyłkę może w niektórych przypadkach zostać przeniesiona z nas na Ciebie. Na przykład możesz polecić kurierowi, aby zostawił przesyłkę pod drzwiami wejściowymi. Kierowca stawia paczkę przed drzwiami i zostaje ona skradziona. W takim przypadku nie możemy ponosić odpowiedzialności za szkodę.
-
Nie ma Cię w domu?
Jeśli nie będzie Cię w domu w momencie dostawy, dostawca zostawi notatkę. Postępuj zgodnie z instrukcjami dostawcy, aby zaplanować drugą próbę doręczenia lub odebrać zamówienie w punkcie odbioru.
-
Przesyłka nie została dostarczona
Jeśli nie otrzymałeś przesyłki, sprawdź poniższe kwestie.
Sprawdź kod śledzenia i namierzania
W potwierdzeniu wysyłki otrzymałeś link do danych umożliwiających śledzenie przesyłki. Sprawdź status swojej przesyłki tutaj. Być może dostawca niespodziewanie się spóźnił lub paczka czeka na Ciebie w punkcie odbioru.Sprawdź adres dostawy
Czy podany przez Ciebie adres dostawy jest prawidłowy?Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą
Sprawdź, czy w skrzynce odbiorczej znajduje się wiadomość od kuriera. Być może nie było Cię w domu podczas pierwszej próby.Sprawdź wokół swojego domu
Choć z pewnością nie jest to naszym zamiarem, niestety czasami zdarza się, że dostawca zostawia przesyłkę w ogrodzie, szopie itp.Sprawdź u współlokatorów i sąsiadów
Jeżeli pod Twoim adresem paczkę może odebrać kilka osób, sprawdź, czy ktoś przyjął ją w Twoim imieniu. Jeśli to możliwe, zapytaj także swoich bezpośrednich sąsiadów.Jeśli przesyłka nie dotarła, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w ciągu 5 dni roboczych od przewidywanej daty doręczenia. Nie czekaj zbyt długo ze zgłoszeniem, ponieważ im dłużej będziesz czekać, tym trudniej będzie nam ustalić, gdzie znajduje się Twoje zamówienie. Zawsze informuj nas bezpośrednio, ponieważ korespondencja za pośrednictwem firmy kurierskiej nie zawsze dotrze do nas na czas.
-
Zamówienie odrzucone lub nieodebrane w punkcie odbioru
W obrębie UE
Jeżeli na terenie UE odbiorca odmówi przyjęcia przesyłki lub jej nie odbierze w punkcie odbioru, w większości przypadków zostanie ona automatycznie zwrócona do nas. Jeżeli przesyłka nie zostanie automatycznie zwrócona, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Po odebraniu zwrotu przesyłki możemy zwrócić Ci kwotę zakupu lub odesłać ją ponownie. Prosimy pamiętać, że przy ponownej wysyłce zamówienia zostanie naliczony koszt wysyłki.Poza UE
Jeśli adres dostawy znajduje się poza UE, importerem jest klient, który odpowiada za uiszczenie opłat celnych. Odmowa przyjęcia przesyłki lub jej nieodebranie nie powoduje anulowania tych opłat. Przesyłki nie są do nas zwracane automatycznie.
Jeśli nadal chcesz odmówić przyjęcia przesyłki, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Należy pamiętać, że od kwoty zwrotu odejmiemy opłatę celną, opłatę za ponowny import i koszt wysyłki. -
Uszkodzone opakowanie
Zalecamy, aby zawsze sprawdzić opakowanie przed potwierdzeniem odbioru. W przypadku stwierdzenia poważnych uszkodzeń przesyłki (tektury lub taśmy) prosimy o odmowę przyjęcia przesyłki i skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta.
Czy już podpisałeś odbiór? Nie ma problemu. Proszę zrobić kilka zdjęć opakowania przed sprawdzeniem, czy produkt nie jest uszkodzony. W przypadku uszkodzenia opakowania i produktu zalecamy natychmiastowy kontakt z obsługą klienta. Nie wyrzucaj uszkodzonego pudełka, może być ono nadal konieczne do sprawdzenia przez przewoźnika.
Dokładnie sprawdź otrzymany produkt. Jeśli w momencie otrzymania produktu okaże się, że jest on wadliwy lub niekompletny, prosimy o zgłoszenie tego faktu przed użyciem, jak najszybciej, jednak nie później niż 14 dni od otrzymania produktu. Bezpłatnie doślemy Ci brakującą część lub, w przypadku stwierdzenia wady, bezpłatnie wymienimy produkt.
-
Produkty specjalne
Cylindry poduszek powietrznych: nie jesteśmy w stanie wysłać cylindrów poduszek powietrznych za pośrednictwem UPS. Ten produkt nie jest dopuszczany do wysyłki ze względu na zwiększone ryzyko. Jeśli Twoje zamówienie obejmuje cylinder poduszki powietrznej, wyślemy je za pośrednictwem innego przewoźnika. W niektórych przypadkach czas dostawy może być nieco dłuższy. Oczywiście otrzymasz potwierdzenie wysyłki z kodem śledzenia.
-
Opakowanie
Dla nas bardzo ważne jest, aby produkty docierały do Państwa nowe i nieuszkodzone. Do wysyłki Twojego zamówienia używamy wyłącznie najlepszych opakowań.
Narty i deski snowboardowe:
Tektura dwufalowa o grubości 7 mmInne produkty:
Tektura dwufalowa o grubości 4 mmWszystkie produkty są kompletowane i pakowane w naszym własnym magazynie. Narty pakujemy również w folię celofanową, aby zapobiec uszkodzeniom spowodowanym tarciem i wilgocią.
-
Wysyłka międzynarodowa
Wysyłka w dowolne miejsce na świecie Podczas realizacji transakcji możesz wybrać swój kraj i zobaczyć koszty wysyłki. Jeśli Twojego kraju nie ma na liście, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Dowiedz się o Przepisach dotyczących podatku VAT i importu w Twoim kraju, jeśli zamawiasz spoza UE. Uwaga specjalna dotycząca przesyłek poza UE: po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu należny będzie podatek VAT i cła importowe. Przesyłki nie można anulować ani odmówić jej przyjęcia bez poniesienia znacznych kosztów i poniesienia opóźnień.Jeśli chcesz, abyśmy wysłali przesyłkę do odległych rejonów, takich jak północna Grenlandia lub Spitsbergen, skontaktuj się najpierw z naszym działem obsługi klienta.
-
Wysyłka do krajów spoza UE i VAT
W przypadku klientów z krajów spoza UE (na przykład: Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Norwegii, Kanady, Stanów Zjednoczonych i Japonii) podatek VAT zostanie automatycznie odliczony od całkowitej ceny. Podczas finalizowania zamówienia ponownie zobaczysz komunikat: 0 € VAT, wyświetlany przy całkowitej kwocie zamówienia.
Należy pamiętać, że podatek VAT obowiązujący w kraju dostawy + opłaty brokerskie + cła importowe zostaną naliczone w momencie dostawy.
Wielka Brytania: (od stycznia 2021 r.) 20% VAT + cła importowe (w zależności od kategorii produktu, od 0% do 15%) + prowizja maklerska w wysokości 14 GBP. Więcej o zamawianiu z Wielkiej Brytanii .
USA: Przeczytaj nasz artykuł na temat Zamówienie dla USA .
Szwajcaria (od stycznia 2024): 8,1% VAT + 25 CHF prowizji maklerskiej
Norwegia (od października 2012 r.): 25% VAT + prowizja maklerska 165,00 NOK oraz cła importowe zależne od kategorii produktu. Możesz użyć Kalkulator importu i cła na Toll.no
Kanada: Towary podlegają federalnemu podatkowi od towarów i usług (GST) oraz prowincjonalnemu podatkowi od sprzedaży (PST) lub, w niektórych prowincjach i terytoriach, zharmonizowanemu podatkowi od sprzedaży (HST). UPS może naliczyć opłatę maklerską w wysokości 10 CAD. W przypadku większości towarów, np. nart i desek snowboardowych, nie płacisz dodatkowych ceł importowych. Możesz sprawdzić stawki celne importowe na stronie CBS lub skontaktuj się z Służba Informacji Granicznej.
Australia: Jeśli wartość Twojego zamówienia jest niższa niż 1000 A$ (bez kosztów wysyłki), nie płacisz cła importowego ani podatku GST. Gdy wartość zamówienia np. Jeśli koszty wysyłki przekroczą 1000 AUD, mogą zostać naliczone 10% podatku GST, cła importowe i opłaty manipulacyjne. Więcej informacji można znaleźć na stronie Australijska Straż Graniczna.
Nowa Zelandia: Jeśli wartość Twojego zamówienia jest niższa niż 1000 NZ$ (bez kosztów wysyłki), nie płacisz cła importowego ani podatku GST. Jeśli wartość zamówienia nie obejmuje: Jeśli koszty wysyłki przekraczają 1000 NZ$, mogą zostać naliczone 15% podatku GST, cła importowe, opłaty wjazdowe i opłaty manipulacyjne. Więcej informacji można znaleźć na stronie Nowozelandzka Służba Celna i Kalkulator cła w Nowej Zelandii .
Japonia: 10% podatku konsumenckiego + ok. 1000 JP JPY opłaty za wypłatę oraz 0% (ogólny system taryfowy) do 0%-10% (uproszczony system taryfowy) cła importowego (w zależności od towarów i łącznej wartości). Więcej informacji na temat Uproszczonego Systemu Taryfowego można znaleźć na stronie Często zadawane pytania dotyczące japońskiej służby celnej a pełną listę taryf ogólnych można sprawdzić pełna lista taryf (czerwiec 2020) . Aby uzyskać lepszą ocenę całkowitych kosztów importu, odwiedź stronę Japoński System Doradców Celnych .WAŻNE
1.) Aby koszty wysyłki zostały prawidłowo odzwierciedlone, należy poprawnie wybrać adres dostawy i kraj.
2.) Nie jesteśmy w stanie nadążać za wszystkimi przepisami celnymi na świecie. Zawsze sprawdź najnowsze przepisy, aby uniknąć nieoczekiwanych kosztów importu. Nie ponosimy odpowiedzialności za żadne dodatkowe koszty importu i cła.
3.) Po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu należy uiścić ewentualny podatek VAT i cła importowe. Przesyłki nie można anulować ani odmówić jej przyjęcia bez poniesienia znacznych kosztów i poniesienia opóźnień.Rosja / Białoruś / Ukraina
Dostawy do Rosji, Białorusi i Ukrainy zostały tymczasowo wstrzymane.