ZIMOWA WYPRZEDAŻ | Pozostało >>>
Ładuję...

Obsługa klienta

< Obsługa klienta

Gwarancja i naprawy

  • Produkt wadliwy lub niekompletny

    Dokładnie sprawdź otrzymany produkt. Jeśli w momencie otrzymania produktu okaże się, że jest on wadliwy lub niekompletny, prosimy o zgłoszenie tego faktu przed użyciem, jak najszybciej, jednak nie później niż 14 dni od otrzymania produktu. Bezpłatnie doślemy Ci brakującą część lub, w przypadku stwierdzenia wady, bezpłatnie wymienimy produkt.

  • Gwarancja prawna - minimum 2 lata

    Zapewniamy gwarancję prawną na wady produkcyjne powstałe przy normalnym użytkowaniu wszystkich produktów. Oznacza to, że musisz mieć możliwość bezproblemowego użytkowania produktu przez cały przewidywany okres jego użytkowania. Jako minimalny okres użytkowania przyjmujemy dla wszystkich naszych produktów 2 lata, chyba że na stronie produktu wyraźnie wskazano inaczej.

    Gwarancja po 2 latach
    W niektórych przypadkach gwarancja na wady produkcyjne może obowiązywać również po 2 latach. Prosimy o kontakt w celu omówienia możliwości.

  • Dodatkowa gwarancja fabryczna

    Niektóre marki oferują dodatkową gwarancję producenta. Warunki gwarancji mogą się różnić w zależności od marki, a powiadomienie o gwarancji może się różnić w zależności od marki. W takim przypadku do produktu dołączona będzie karta gwarancyjna producenta zawierająca informacje na temat procedury i warunków rejestracji.

  • Czego nie obejmuje gwarancja

    Zawsze możesz złożyć wniosek o gwarancję, jednak poniższe rodzaje uszkodzeń zazwyczaj nie są objęte gwarancją ustawową ani gwarancją producenta:

    1. Normalne zużycie produktu.
    2. Uszkodzenia powstałe w wyniku uderzenia.
    3. Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem, nadużyciem lub zaniedbaniem.
    4. Uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym montażem lub regulacją wiązań.
    5. Uszkodzenia spowodowane przez wyciągi narciarskie.
    6. Uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowania.
    7. Uszkodzenia powstałe na skutek przeróbek lub napraw produktu.
    8. Uszkodzenia spowodowane czynnikami niemającymi związku z materiałem lub produkcją.
    9. Uszkodzenia spowodowane przez smary i kleje.
    10. Wady powstałe w transporcie lub podczas przechowywania produktu.
    11. Wady lub uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania lub konserwacji.
    12. Uszkodzenia powstałe na skutek nieprzestrzegania wskazówek zawartych w instrukcji obsługi.
    13. Uszkodzenia powstałe na skutek przeróbek lub napraw produktu.
    14. Jakiekolwiek uszkodzenia spowodowane przez ostre przedmioty, obracanie, ściskanie, upadek, nieprawidłowe użytkowanie lub jakiekolwiek inne nieprawidłowe działanie.


    Jeśli uszkodzenie powstało z któregokolwiek z powyższych powodów, nie gwarantujemy, że problem będzie objęty gwarancją.

  • Obsługa gwarancji w UE, Wielkiej Brytanii, Norwegii i Szwajcarii

    Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia postaramy się przedstawić wstępną ocenę problemu i możliwe rozwiązania. Wyślemy Ci etykietę zwrotną, dzięki której będziesz mógł bezpłatnie odesłać nam produkt.

    Wada jest objęta gwarancją.
    Wyślemy produkt do dostawcy lub autoryzowanego punktu napraw. Rozpatrzenie sprawy zajmuje średnio 2–3 tygodnie. Będziemy Cię informować na bieżąco o jej statusie. Jeżeli naprawa okaże się niemożliwa, dostarczymy Ci produkt zastępczy. Rozpatrzenie uznanej reklamacji jest bezpłatne i dołożymy wszelkich starań, aby przeprowadzić ją z jak najmniejszymi niedogodnościami dla Ciebie.

    Wada nie jest objęta gwarancją.
    Jeśli naprawca lub producent uzna, że uszkodzenie nie jest objęte gwarancją, powiadomimy Cię o tym i omówimy z Tobą koszty naprawy lub wymiany.

  • Ubieganie się o gwarancję

    Zgłoś wadę natychmiast po jej wykryciu, aby zapobiec dalszym szkodom. Snowcountry jest zawsze pierwszym punktem kontaktowym w przypadku roszczeń gwarancyjnych.
    Należy pamiętać, że w celu oceny gwarancji przyjmujemy wyłącznie przedmioty czyste i/lub wyprane.

  • Obsługa gwarancji poza UE, Norwegią i Szwajcarią

    Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia postaramy się przedstawić wstępną ocenę problemu i możliwe rozwiązania. Następnie możesz odesłać nam produkt na własny koszt. W niektórych przypadkach możemy skierować Cię do producenta lub dostawcy w Twoim kraju w celu szybszej realizacji zamówienia. Oczywiście, nadal będziemy dla Państwa osobą kontaktową.

    Wada jest objęta gwarancją.
    Wyślemy produkt do dostawcy lub autoryzowanego punktu naprawczego w celu bezpłatnej naprawy. Rozpatrzenie sprawy zajmuje średnio 2–3 tygodnie. Będziemy Cię informować na bieżąco o jej statusie. Jeżeli naprawa nie będzie możliwa, dostarczymy Ci produkt zastępczy. Prosimy pamiętać, że możemy naliczyć opłatę za wysyłkę naprawionego produktu.

    Wada nie jest objęta gwarancją.
    Jeśli naprawca lub dostawca oceni, że uszkodzenie nie jest objęte gwarancją, powiadomimy Cię o tym i omówimy z Tobą koszty naprawy lub wymiany.

  • Gwarancja na produkty B-choice, Outlet i Demo

    Produkty B-choice i outlet są objęte standardową gwarancją. Nie obowiązują żadne dodatkowe zasady ani wykluczenia, chyba że na stronie produktu wyraźnie wskazano inaczej. Używane produkty demonstracyjne mogą być objęte ograniczoną gwarancją. Informacja o tym znajduje się na stronie produktu.