Zamawianie
-
Zamawianie nart z wiązaniami
Wybór i dodawanie wiązań
Zamawiając narty z wiązaniami, korzystasz z wyjątkowo konkurencyjnej oferty cenowej na zestaw. Najpierw wybierz narty, a następnie kliknij:
Przedstawimy Ci 3 rekomendowane wiązania na podstawie wybranego modelu nart. Oczywiście możesz wybrać inne wiązania w kategorii Alpine, Tour lub Tech/Pin.Bezpłatny montaż wiązań
Jeśli kupisz narty z wiązaniami, montaż jest bezpłatny. Aby zamontować wiązania na nartach, potrzebujemy jedynie rozmiaru buta narciarskiego w milimetrach. Plastikowa etykieta umieszczona z boku pięty buta narciarskiego wskazuje rozmiar w milimetrach. Możesz nam podać rozmiar w milimetrach w polu „Komentarze” nad przyciskiem zamówienia podczas realizacji transakcji.
Jeśli nie masz pod ręką butów w odpowiednim rozmiarze, nadal możesz złożyć zamówienie. Wyślemy Ci wiadomość e-mail z prośbą o podanie rozmiaru buta. Możesz odpowiedzieć na to pytanie w dogodnym dla Ciebie momencie.Inną opcją jest podanie rozmiaru Mondopoint buta narciarskiego. W takim przypadku musimy znać markę i model buta. Wtedy możemy sprawdzić rozmiar w milimetrach. Informację tę możesz wpisać w polu „Komentarze” lub wysłać do nas e-mailem, podając numer zamówienia.
Specjalne instrukcje montażu
Wszystkie wiązania standardowo montujemy w zalecanym punkcie mocowania. Jeśli chcesz odejść od tej zasady, wpisz to w polu „Komentarze”. Jeśli potrzebujesz dalszych porad dotyczących montażu wiązań, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.Regulacja i DIN
Uwaga! Jeśli kupisz u nas narty z montażem wiązań, zostaną one zamontowane na długości podeszwy Twojego buta (montaż wykonujemy wyłącznie na podstawie dostarczonych przez Ciebie informacj). Narty i buty narciarskie nie są dostosowane do indywidualnych potrzeb, ponieważ nie posiadamy butów narciarskich, co pozwoliłoby na dokładne dopasowanie. Wizualna kontrola buta również nie jest możliwa. Oznacza to, że narty nie są gotowe do użycia. Zalecamy wykonanie regulacji wiązań w lokalnym sklepie narciarskim. Oczywiście możesz też wprowadzić drobne poprawki samodzielnie. Nie ponosimy odpowiedzialności za prawidłowe ustawienie wiązań.
Jeśli potrzebujesz więcej informacji, możesz zawsze skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
Wiązania narciarskie – Stany Zjednoczone i Kanada
Jeśli zamawiasz narty i wiązania ze Stanów Zjednoczonych lub z Kanady, nie będziemy mogli zamontować wiązań ze względu na kwestie odpowiedzialności prawnej. Oczywiście, nadal możesz zamówić te produkty, zostaną jednak dostarczone w formie niezmontowanej.
-
Problemy podczas składania zamówienia
Pierwsza próba złożenia zamówienia nie powiodła się i produkt jest niedostępny.
W chwili rozpoczęcia procesu płatności produkt jest dla Ciebie zarezerwowany. W przypadku anulowania płatności towar może nie zostać natychmiast udostępniony do ponownego zamówienia. Jeżeli tak się stanie i po upływie 5 minut produktu nie będzie można zamówić, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. -
Zamówienia międzynarodowe
- Wysyłamy produkty na cały świat.
- Koszty wysyłki będą widoczne podczas finalizacji zamówienia, przed jego złożeniem.
- Czas dostawy do Twojego kraju znajdziesz na stronie internetowej UPS: Kalkulator UPS (adres nadania: Amersfoort - 3824 - Holandia).
- Jeśli składasz zamówienie spoza UE, w naszym sklepie internetowym nie zapłacisz podatku VAT.
W przypadku zamówień spoza UE oraz ze Szwajcarii i z Norwegii należy pamiętać o następujących kwestiach:
- Koszty wysyłki zostaną podane przy płatności po wybraniu kraju dostawy.
- Czas dostawy do Twojego kraju znajdziesz na stronie internetowej UPS: Kalkulator UPS (adres nadania: Stoutenburg - 3836 - Holandia). Informacje na temat czasu dostawy można znaleźć na naszej stronie dotyczącej wysyłek
- Nie zapłacisz holenderskiego podatku VAT 21%.
- Przy dostawie może zostać naliczony podatek VAT oraz koszty importu i koszty manipulacyjne. Wysokość tej kwoty zależy od przepisów obowiązujących w Twoim kraju, sprawdź więc to dokładnie, aby uniknąć nieoczekiwanych kosztów. Nie ponosimy odpowiedzialności za te koszty i nie możemy ich zwrócić w żadnych okolicznościach. Dowiedz się więcej o podatku VAT.
- Zwroty, nawet w przypadku reklamacji gwarancyjnej, odbywają się na koszt kupującego.
- W przypadku zwrotu towaru nie zwracamy pierwotnych kosztów przesyłki (ekspresowej).
- Butle do poduszek powietrznych i produkty wyposażone w butle do poduszek powietrznych nie są wysyłane poza Europę.
Wysyłka i dostawa
-
Czas dostawy
Ze względu na zwiększoną liczbę zamówień dostarczenie Twojego zamówienia może zająć nam więcej czasu. Opóźnienia w dostawie mogą wynosić do 2 dni roboczych . Niestety, nie możemy zagwarantować daty doręczenia przesyłek ekspresowych.
W okresie Black Friday i Cyber Monday możemy potrzebować więcej czasu na wysłanie Twojego zamówienia ze względu na dużą liczbę zamówień. Opóźnienie wysyłki może wynieść do 3 dni roboczych. Należy liczyć się z kilkudniowym opóźnieniem zwłaszcza w przypadku nart wymagających montażu. Firmy kurierskie mogą potrzebować kilku dodatkowych dni na dostarczenie zamówienia w tym wzmożonym okresie. Niestety, nie możemy zagwarantować daty doręczenia przesyłek ekspresowych. Liczymy na wyrozumiałość.
Dostawa w okresie świątecznym: Wysyłamy zamówienia zgodnie z naszym regularnym harmonogramem wysyłek. Jednak w grudniu usługi dostawcze są wyjątkowo obciążone, a Twoje zamówienie może zostać dostarczone z opóźnieniem wynoszącym 1–3 dni robocze w stosunku do standardowego czasu dostawy. W dni świąteczne nie realizujemy wysyłek ani dostaw (Boże Narodzenie i Nowy Rok).
Dostosowany termin składania zamówień:
Wigilia, wtorek, 24 grudnia: Zamówienie do godziny 14:00 dla wysyłki tego samego dnia
Sylwester, wtorek, 31 grudnia: Zamówienie do godziny 14:00 dla wysyłki tego samego dnia.Standardowy czas dostawy
Oferujemy wysyłkę w dowolne miejsce na świecie!
Zamówienia złożone przed godziną 16:00 CE(S)T w dni robocze są wysyłane tego samego dnia*Polska = 2 - 3 dni robocze
Inne kraje: Zobacz Poniżej znajduje się mapa UPS/DHL lub skorzystaj z niej Kalkulator UPS / Kalkulator DHL (wysyłka z: Amersfoort - 3824 - Holandia)* Jeśli złożysz zamówienie w dzień roboczy przed godziną 16:00 czasu środkowoeuropejskiego, zostanie ono wysłane tego samego dnia i dostarczone w ciągu 1–3 dni roboczych*. Jeśli zamówisz swoje narty łącznie z wiązaniami, które należy zamontować , przesyłka może potrwać 1–2 dodatkowe dni robocze. Spieszysz się? Skontaktuj się z nami!
* Czas dostawy zależy od kraju dostawy. W niektórych obszarach wiejskich i wioskach górskich dostawa może trwać dłużej niż kilka dni. Wszystkie podane terminy dostawy są szacunkowe i nie stanowią podstawy do roszczeń. Z naszego doświadczenia wynika, że w 95% przypadków przesyłka jest dostarczana zgodnie z podanym poniżej czasem dostawy. Zamówienia złożone w sobotę i niedzielę zostaną wysłane w poniedziałek.
Poniżej możesz zobaczyć zestawienie czasów dostawy na terenie Europy. W przypadku obszaru wiejskiego, takiego jak odległa wioska narciarska, może być konieczne dodanie 1–2 dni roboczych. Aby uzyskać dokładne wskazanie czasu dostawy, możesz skorzystać z Kalkulator UPS Lub Kalkulator DHL . Użyj jako adresu wysyłki: Amersfoort - 3824 - Holandia
Zwroty
-
Zwroty w krótkim czasie
Jeżeli produkt nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go po prostu zwrócić. Poinformuj nas w ciągu 15 dni o chęci zwrotu zamówienia. Nie musisz podawać żadnego powodu (choć bylibyśmy wdzięczni, gdybyś to zrobił). Po poinformowaniu nas o chęci zwrotu zamówienia, masz na to kolejne 15 dni.
4 najważniejsze punkty zwrotu:*
- Możliwość bezpłatnego zwrotu w ciągu 15 dni w następujących krajach: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Włochy, Luksemburg, Holandia, Polska, Rumunia, Hiszpania i Szwecja. Poproś o etykietę zwrotną, klikając poniższy przycisk. Zwrot z innych krajów odbywa się na własny koszt na nasz adres w Holandii.
- Zwrócimy Ci pełną kwotę zakupu, wliczając w to standardowe koszty wysyłki (na terenie UE, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii i Norwegii), w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zwrotu, pod warunkiem, że produkt będzie w oryginalnym stanie.
- Chcesz wymienić na inny przedmiot? Zwróć nam swój produkt i zamów nowy na naszej stronie internetowej.
- Produkty wykonywane na zamówienie, takie jak narty, w których wiązania zostały nawiercone według Państwa specyfikacji, nie podlegają zwrotowi.
* Chcemy, aby proces zwrotu był prosty, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie listę najważniejszych punktów. Jeśli chcesz poznać wszystkie swoje prawa i obowiązki prawne, znajdziesz je tutaj: Warunki i wykluczenia.